Wednesday, July 29, 2009

eksiden again... ;(

and again...
everytime hujan lebat pg2 ni aku dh rase tak sedap ati..odw to my office, all the things seems like normal for me..enjoy riding my ego to my office (putrajaya)...with traffic jam all over the road..finally, alhamdulillah aku smpai jgk ke opis pagi ni..

unfortunately, bile nk masuk parking je motor ni suddenly tergelicir n tros merebahkan badannye kt bumi..aku pn turut serta la..hehehe..once again, i fell again..urggghh! luckily tu kt opis..so dtg la hero2 (polis bantuan jbtn peguam) tlg aku angkat motor tu..sbb aku mmg tak de daya nk angkat moto tu sbb kaki dh tersangkut dlm body motor..urgh..agak malu..rase nk nangis (dh nangis dh pon..)...

nsib baik motor n aku tak ape2..just luke kt kaki kanan n peha kanan ni...agak saket la jgk..:P~

lps bgtau mr.tunang saye, die agak gelisah..mybe terasa bersalah kot..(tp nk wat cmne dh die kne kje kt KL arini..so kne la pegi sorg2..) so my dear, u are not liable for this incident..

lps bgtau ibu, die agak terkezut.."la jatuh lagi ke....teruk ke..tu la soh blaja bwk keta tamoh..lesen ade tp tanak bwk.." urgh...perkara yg sama dibebel lg...itu satu2nye kelemahan aku...ade lesen, tp nafsu nk bwk keta ni tak de..tp one day aku akan try bwk keta balik demi keselamatan diri..

notakaki:
syukur keadaan masih lagi selamat..risau jgk kt diri ni...darah manis kan..huhu~
alhamdulillah...

1 comments:

Nurhazwani Mohd Zakki said...

Dell, ko ni..jagalah diri baik2. Nape asyik berita mcm ni timbul. Risau lak aku dgr. Sesekali nak dgr berita baik jer dr ko... Take care and careful always ok!

Post a Comment

 
+ adela is the name +. Design by Exotic Mommie. Illustraion By DaPino