Tuesday, June 2, 2009

Debaran menjelang Konvokesyen

Dewan Sri Budiman (UiTM Shah Alam) : Lokasi Istiadat Konvokesyen

So tinggal beberapa jam je lagi aku akan dianugerahkan Ijazah Sarjana Muda (Kepujian)…wah mcm best je dengar..tp yg mengharung utk dptkan ijazah ni je yg tau cmne pahit maung nye ktorg tempuh..akhirnya segalanya terbalas..bnyk benda yg aku korbankan..especially duit dan masa la of course…huhu~

Konvo kali ni tak de beria sgt pn preparation..just ade sediakan baju baru..tp last2 minit baju yg ditempah bkn sperti yg diminta..so nk tak nak tpakse la pkai baju lain..tp tak pe la pon sbb baju ni pn akan diselubungi ngan jubah aku…muehehehe~

Another preparation is to get a photographer to capture every moment during the day..so sume dh adjust2 ngan Shimi (my cousin) yg spatutnye jd photographer, tp last minit gak die ganti ngan mmber die..tak kisah la asalkan ade yg tangkapkan gamba dgn shot yang TERBAIK…

Then other preparation is MONEY..pergh…pening jgk pikir duit nk spend utk konvo ni…mcm2 kne byr..dr fee convo, gambar, gambar n gambar..tu je yg penting utk jdkan kenangan yg tak bole aku lupekan..sekali seumor hidup beb nk dptkan degree ni..aku takkan amek lg..susah!!!

So, harap2 sume berjalan lancar esok sbb ktorg kne gerak awal2 pagi nk elak traffic jam…dari federal highway la, shah alam la..ish sesak..tu belom kesesakan dlm uitm lg..tak ble byg..msti berpeloh ketiak pnye..hehehe~

Harap2 jgk yg akan menyampaikan skrol kpd ktorg nnt YDP Agong Tuanku Mizan..kalo la die pnye turn utk smpaikan, mmg la menjadi HARI INI DALAM SEJARAH..hehehe~

So kengkawan BASS UiTM Bandaraya Melaka, here I come!!!



1 comments:

Nurhazwani Mohd Zakki said...

Best giler dpt konvo dgn kengkawan. Aku jugak yg x berapa best sgt nnt sbb ramai yg xde. Sedih la Dell...

Post a Comment

 
+ adela is the name +. Design by Exotic Mommie. Illustraion By DaPino