Tuesday, June 9, 2009

Istiadat Konvokesyen UiTM ke-70


Tanggal 3 Jun 2009..tarikh yang bermakna sekali..debaran nk convo ni dh mcm debaran org bertunang (walopun aku tak tau pn cmne rs nk bertunang tu)..ehehee~

malam b4 convo tu dh la tdo lambat (setelkan jubah, setel baju si abg zaimi tu, setel deal ngan kokull(photographer)..pkol 2 am baru tdo..tu pun tak lena tidor..then pkol 5 pagi aku dh tersedar..mandi la dgn air2 sejuk tu tatkala azan subuh pn belum berkumandang lg..

lepas bersiap2, 6.30am cmtu aku ngan zaimi bertolak ke UiTM Shah Alam...nsb baik jln kt federal highway tu xjam..mybe sbb cuti skola kot..bile dh smpai, sng btol masuk uitm ni bile kte dh pkai sticker STAFF...sng2 dpt parking yg dkt ngan dewan..tak mcm jemputan yang lain terpakse naik bas lps dh park keta kt satu tempat utk ke dewan sri budiman...

bile sampai je, ramai graduan dh siap berkumpul..n at last, jumpe jgk kgkwn dr mlake..best je rs berkumpul..dok dlm dewan same2, bosan menanti turn utk kua dewan..slm 12.15pm cmtu baru kami semua dpt keluar n jumpe family msg..

tgh sesak2 tu berselisih plak ngan pn.fadilah(currently lecture in shah alam),miss kay,miss jeni,pn.azira..tp tak sempat bergambar ngan dorg..frust jgk..

semua acare menangkap gamba, posing memosing settle pkol 3 lebih..pns gile cuace..dh la LAPAR plak tu..
anyway, it was one of the unforgettable day in my life..




VC UiTM - Prof. Dato' Ibrahim Abu Shah (sorry if salah eja pangkat etc.)

keluarga yang sabar menanti....

4 comments:

GaDiSTiMuR said...
This comment has been removed by the author.
GaDiSTiMuR said...

DeLL.. TaHniaH!!! HehE.. Dah KoNVo KiTe Kan.. erMM.. aRi Tu X semPat Nak boRak.. ape2 puN GUD luCk iN What eVeR u Do.. Kawen JgN luPa jmpuT TaUUUuuuuu....

Nurhazwani Mohd Zakki said...

Congrats my dear friend...

Sha Pattinson said...

Dell: ur name dell okay ..dell..tahniahhh lagikk awak convo hihihi ..

xox

Post a Comment

 
+ adela is the name +. Design by Exotic Mommie. Illustraion By DaPino