Friday, December 30, 2011

baik dan buruk..

Hari ini (29.12.2011) ada macam2 cerita yg buruk..dan yang baik untuk didengari di telinga ni..

pagi-pagi dikejutkan dgn emel dr opis..tentang berita kematian salah seorang warga JPNIN..Allahyarham Suridah Binti Bostani telah kembali ke pangkuan Illahi pagi ni setelah bertarung nyawa dengan penyakit kanser...agak terkejut mendengar wpun arwah mmg dh lama tak dtg bkerja..dan arwah juge merupekan jiran partition aku di opis nih...hehee..tp kami jarang bercakap/berbual..perkataan pertama dan terakhir die tnye lps aku msuk cuti lps bpantang psl baby aku..sihat ke tak..then die tros tak dtg kerja sbb sakit..

e-mel yg diterima.. :(


lps tu..berita yg tak best jgk dgr..kt FB dlm jam 3.00ptg sorg pelajar perempuan UiTM Bandar Melaka telah meninggal dunia..sebab ape tak diberitau..tp mungkin kemalangan rasenye..sangat terasa sbb student tu adalah pelajar Bach. Admin Science semester 5..yg pastinya adalah junior kami la yg dh tua2 ni..

++++++

ok..mood bertukar ke story yg best skt..

pagi ni juga aku telah menerima seorang boss baru..(skema ayat tu..)..boss sebagai Pengarah Khidmat Pengurusan di JPNIN..tempat yg tak terisi hampir 4 bulan lamanya..hampir 4 bln la jgk aku terkontang-kanting mmbuat kerja tanpa rujukan..sangat susah ok!..beliau bernama Adiratno Bin Che Ali..agak pelik mendengar namanya tp orangnya bknlah sepelik nama die..hehee..so far pade 'pertemuan pertama' kami, nampak beliau berkobar-kobar nk mbuat 1 transformasi utk bahagian ni..dan ape yg aku harapkan ianya berjaya sbb aku pn mahukan macam tu di Jabatan ni..harap die menjadi Pengarah terbaik utk Jabatan ini..

p/s: actually post ni dh siap semalam tp terlupa nk publish sbb tgh2 syok mengarang then boss panggil smpai la nk dkt time balik..so tros tlupe..:)

2 comments:

Liyana said...

Takziah atas kepergian mama saya ke rahmatullah...Semoga rohnya di tempatkan orang2 beriman..

dELL | mrs.zaimi said...

cmne bole terjumpe thread ni?..hehe..takziah yeh..smoga rohnya dicucuri rahmat Allah SWT..amin~

Post a Comment

 
+ adela is the name +. Design by Exotic Mommie. Illustraion By DaPino