Monday, October 12, 2009

frust..but a bit happy



so frust with the staff of kedai kad kawen yg ktorg pegi sabtu lps..at first, kad idaman aku tak dipersetujui oleh mr.tunang sbb harge..tp ape ade hal, dh cantik n affordable sbnrnye..

tp bile side lelaki ni mmg dorg memikirkan : "janji ade kad jemputan sudah.."
tp kite yg perempuan ni : nk segalanye yg terbaik..n kalo bole biar impian tu jd kenyataan lg2 utk hari besar kite.."

after deal with the tokey kedai tu, dh dpt harge yg murah sgt dh..n lps tokey tu blah je mmg kte akan deal ngan staff die..n bile bgtau psl hrge yg diberi, that staff was surprised...so what??dh tokey tu dh bg hrge tu..

then bile nk tukar ke design yg sama mcm kakak aku penah buat kt kedai tu (kami mention jgk kt staff tu boss dh bagi harge..tapi staff tu masih tak bole terima..)...

dorg siap cakap harga naik sbb kakak aku tempah dh lama..lama ape kalo thn lepas..n harga dorg tu tak reasonable lgsg dgn harga yg kakak aku pnh dpt..ade siap suruh bawak kad kawen kakak aku ( tu bole lagi..) n siap soh bawak resit (ni yg paling tak masuk akal!!)..baby dh ade dh pn..takkan nk simpan resit tu lagi..stupidosss!!!!

n ade sikit miss communication kt ctu..nak cerita terlalu complicated..last2 kami pergi dari kedai itu dengan hampa... :(

taaaapi, one day aku ngan kakak2 aku akan menyerang semula ke kedai tu dan dapatkan ape yg kte nak...deposit dh byr time pameran pengantin yg lps..that's y la aku insist ke kedai tu jgk...urgghhh~

sempat lg kot nk tempah sbb kedai tu ckp 4-3 minggu sblm majlis kne tempah..so sempat la..doakan la ye..

mr.tunang pn dh stuju amek design ape2 je asal within the budget..(yes!!!)

notakaki: happy skt sbb gamba pre-wedding dh dpt tgk..even tak bnyk tp mcm seronok je.. :D (seronok smpai badanku semakin naik...alamak!!!)

1 comments:

[ Hanie ] said...

poor u. erm takpe, selagi belum terlambat just try buat dan perbetulkan k ;)
bout pertanyaan awk di blog sy, sy dulu ambik Boutique Chantek di seksyen 13 shah alam. Servis dorang elok, boleh dirunding ikut kemampuan dan idea kite, siapkan duit je la :D Utk mak andam, sy ambil kak laily, owner butik tu. Tp mak andam lain pun rasenye ok. kat sana ade contoh gambar2 andaman dorang :)

Post a Comment

 
+ adela is the name +. Design by Exotic Mommie. Illustraion By DaPino