Thursday, September 24, 2009

Aidilfitri 2009 (part 2)

Alhamdulillah aku sekeluarga selamat pergi dan balik beraya di kampung..seperti yang dijangka, tahap kebosanan sangat maksimum..mane tak nye bile tinggal kte sorg je yg beraya ngan ibu ayah..kakak3(k.long,angah,mumtaz) sume beraya dgn keluarga mertua masing2..aku tak tau mcm mane aku nnt di tahun mendatang sbb i'allah thn ni jugak thn terakhir aku beraya sebagai bujeng..thn dpn, sumenye dh berubah bile dh kawen..harap2 segalanya ok..
n ptg raya pertama tu baru la ramai sedara mara yg dtg..agak riuh rendah, tp akibat kesihatan tak mengizinkan, aku terlena awal di malam raya itu...zzzz~
kt kampung, maklang ade buat mkn2 skt on raya kedua...

0 comments:

Post a Comment

 
+ adela is the name +. Design by Exotic Mommie. Illustraion By DaPino